Bokføring
Alltid oppdaterte tall!
Hvordan fungerer bokføringen fra start til slutt hos oss?
Det er ulike løsninger for hvordan vi i Thune Økonomistyring kan motta bilag. Vi kan blant annet motta bilag elektronisk eller via post hvis det er ønskelig. Vi anbefaler at kunder benytter elektronisk levering av bilag. Fordelen ved å sende bilag elektronisk, er at det går rett inn i vårt regnskapssystem og man slipper da alle de manuelle prosessene som er tilknyttet ved å sende bilag i papirform. En annen stor fordel er at bilagene kan konteres automatisk i systemet, noe som sørger for at regnskapet er ajour til enhver tid.
BILAGSMOTTAKET
Når bilagene har blitt sendt inn elektronisk / scannet inn til vårt mottak i 24sevenoffice, vil mottaket håndtere og lese bilagene, slik at de blir lagt inn på riktige kontoer.
BOKFØRING OG GODKJENNING
Etter at bilagene har blitt håndtert i mottaket, kan man med noen få tastetrykk bokføre bilagene. Det er også mulighet til å skreddersy en egen arbeidsflyt slik at du som kunde kan godkjenne eller attestere bilagene før de blir bokført.
Etter at bilagene er bokført, har vi også mulighet til å få betalt fakturaer til leverandører. Bilagene overføres direkte til bankmodulen til 24sevenoffice med riktig informasjon hentet fra fakturaen. Du som kunde trenger kun å godkjenne betalingen og resten vil gå automatisk i systemet.
BOKFØRINGSSYTEM
Thune Økonomistyring benytter 24sevenoffice regnskap. Regnskapssystemet er kraftfullt og kan skreddersys og automatiseres gjennom hele bilagsflyten etter ditt ønske.
Ønsker du å lese mer om 24sevenoffice, kan du trykke på linken under.